کیسه فریزر

کیسه فریزر رولی

کیسه فریزر یکی از محصولاتی است که امروزه در هر خانه ای یافت می‌شود و برای بسته بندی محصولات مختلف به خصوص مواد غذایی بسیار اهمیت دارد.

کیسه فریزر رولی 300 برگی، دارای تعداد مناسبی برگ است، البته این تعداد مناسب برای هر منظوری متفاوت است.

ممکن است در یک خانواد از این تعداد تا مدت ها استفاده شود و در خانواده ای دیگر تنها برای مدتی کوتاه ( مثلا دو تا سه هفته ) کافی است. البته این مساله منوط به این است که از کیسه فریزر رولی 300 برگی تنها در مصارف خانگی استفاده شود.

کیسه های فریزر یکی ازمهمترین گام ها برای بسته بندی محصولات و مواد غذایی هستند، استفاده از کیسه فریزر باعث می‌شود تا بتوانید به سادگی نظم مناسبی به قسمت فریزر یخچال بدهید.

به دلیل اهمیت و گستردگی استفاده، این محصول در مدل های مختلفی طراحی و تولید گردیده است و هر کدام از این مدل های مختلف می‌توانند تعداد مختلفی را شامل شوند.

حداقل تعداد برگی که در هر بسته از کیسه فریزر وجود دارد 100 برگ است و بیشترین میزان را کیسه فریزرهای کیلویی تشکیل می‌دهند.

دسته بندی دیگری که میتوان برای کیسه های فریزر قائل شد مدل آن است. کیسه های فریزر می‌توانند چسبی، رولی، رنگی و زیپ دار باشند.

هر دسته از این کیسه های فریزر کاربرد خاص خود را دارند. کیسه فریزر رولی 300 برگی یکی از زیر مجموعه های کیسه فریزرهای رولی است. بسته بندی این کیسه فریزر می‌تواند به صورت جعبه ای و یا پلاستیکی باشد.

این کیسه فریزر در برندهای مختلفی در بازار موجود است پس به شما توصیه می‌کنیم که این محصول را از یک برند نام آشنا و معتبر خریداری کنید تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

بایدها و نباید ها در خرید کیسه فریزر رولی 300 برگی

یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید کیسه فریزر رولی 300 برگی به آن توجه کرد این است که قرار است به چه میزان از این محصول استفاده نمایید. ممکن است احتیاج شما به کیسه فریزر زیاد باشد و این مقدار نیاز شما را مرتفع نکند. در این صورت خرید چنین محصولی باعث دوباره کاری خواهد شد.

کیسه فریزرها به صورت باز و تحت عنوان فله ای نیز در بازار وجود دارند. این کیسه های باز قیمت پایین تری دارند و ممکن است این قیمت کم شما را برای خرید آن ها وسوسه نماید. اما به شما توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان در این مورد ریسک نکنید.

بر روی تولید این محصولات نظارت درستی وجود ندارد و ممکن است با استفاده از محصولات درجه دو و سه تولید شده باشند. این مساله سبب می‌شود تا کیفیت آن ها بسیار پایین بیاید به صورتی که ممکن است کیسه فریزر بدون کوچکترین مقاومتی پاره شود که به هدر رفتن انرژی، زمان و هزینه شما را به همراه دارد. به علاوه اکثرا به دلیل نبود نظارت و بی توجهی به کیفیت این محصولات به صوت بهداشتی تولید نمی‌شوند و این عدم تولید بهداشتی ( با توجه به این که از کیسه فریزر بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می‌شود ) می‌تواند عواقب بدی به همراه داشته باشد.

در تهیه کیسه فریزرهایی که دارای بسته بندی مناسب هستند هم به نشان استاندارد توجه کنید.

ابعاد کیسه فریزر رولی 300 برگی 25 سانتی‌متر در عرض و 35 سانتی‌متر در طول است. این ابعاد در بین اندازه های استاندارد برای کیسه فریزر بزرگترین اندازه است. این اندازه بزرگ علاوه بر جادار بودن کیسه نشان از مقاومت بالای آن نیز دارد. زیر هر چه اندازه پلاستیک بیشتر باشد آن را ضخیم تر می‌سازند تا بتواند در برابر اقلامی که طبیعتا بیشتر در آن قرار می‌گیرد مقاومت کند.

مزایای استفاده از کیسه فریزر رولی 300 برگی

کیسه فریزر رولی 300 برگی ارزان و در دسترس است و استفاده از آن کار راحتی است، البته این موارد مربوط به تمام کیسه فریزرها هستند.

کیسه های فریزر رولی به صورت متوالی به دور یک استوانه مقوایی پیچیده شده اند و این نشان دهنده این است که نظم آن ها به سادگی به هم نخواهد خورد. برخی از برندهای تولید کننده کیسه فریزر، کیسه فریزر رولی 300 برگی را به صورت ضخیم تری تولید می‌کنند و این یعنی این کیسه فریزر از مقاومت و تحمل بالاتری برخوردار است.

کیسه فریزر باعث می‌شود تا محصولاتی که درون آن قرار گرفته اند کمترین تماس را با محیط بیرون داشته باشند و از این نظر بهداشت، سلامت و جلوگیری از تغییر آن ها تضمین می‌کند.

همچنین کیسه فریزر رولی 300 برگی عایق مناسبی در برابر رطوبت است و اجازه نمی‌دهد رطوبت بیرون از کیسه فریزر به داخل آن نفوذ کند و برعکس.

با وجود تمام مزایای یاد شده بهتر است از این کیسه فریزرها کمتر مصرف شود، چون به هر حال از جنس پلاستیک هستند و در دسته موارد تجدید ناپذیر قرار می‌گیرند؛ و بازیافت آن ها سخت است.

پس بهتر است مصرف آن ها را به حداقل رساند و یا از آن ها به صورت دوباره یا چندباره استفاده کرد تا آسیب به طبیعت به حداقل برسد.

دیدگاهتان را بنویسید